0






Hur länge har jag bloggat?
Jag har bloggat sen 2006 men innan detta bloggnamn så hade jag ett annat namn.
Så denna starta jag upp i slutet av 2010 för jag ville få en liten omstart.

Vad jag gillar för musik?
Jag har nog ganska blandat musik. Senaste man lyssnar nu på är Minnah karlsson´s skiva.
Även idol-skivan. Så det är lite olika musikstilar man har. Lyssnar även mycket på radion.

Gillar du att läsa? Såfall vad?
Jag läste mycket böcker förut. Just nu läser man inte mycket alls.
Senaste man läste var blondinbellas bok och den fastna man mycket för. Den älskar man skarpt.
Skulle vilja läsa Bingo rimérs bok "En flickfotografs bekännelser" många som säger att den är bra. så det funderar jag på.

Vilket är ditt drömyrke? & varför?
Svårt vilket som är mitt drömyrke, har alltid velat bli florist för älskar doften av blommor &
att få styra upp en massa fina buketter osv. Hade praktik i en blomaffär här man bor och jag
älskade det verkligen. Men är ej utbildad inom det. drömyrket nummer 2 är nog att bli fotograf.
älskar som många andra att ta fina bilder. Som porträtt, djurbilder osv. Det är nog dem två drömyrkerna som
jag mest skulle tänka mig ha. = )


Det var tyvärr inte så många frågor. Men är glad att jag fick några!
Jag kommer lätt ha fler frågestunder. =)


Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback