0
Denna helg har faktiskt varit kanon. Lite mer att styra med iallafall. Och det är härligt.
Annars sitter jag ju ofta hemma om veckorna och gör samma saker. I fredags så var jag med syster snabbt till Linköping för att hon skulle köpa en matta till sitt bord det köpt. Så det blev en snabbis in på ikea. Och även H&M för att köpa lite presenter åt syster som också fyllde år i fredags. Hela 25år blev hon. Så senare vid kvällen blev det 25års fest. Och det var verkligen kanoners. Blev smörgåstårta först sen efter det marängswish (om det nu stavas så) och det var väldigt gott. För det var så otroligt länge sedan jag åt det.

Hon fick väldigt många bra presenter & mina tavlor som jag hade gjort så blev hon väldigt rörd.
Och sånt uppskattas verkligen. Och så fick hon lite mer saker av mig & sambon. Såna här behövliga saker som deo,duschcreme och sminkservetter ansiktsmask osv. Lite mer småplock. men hon blev otroligt glad. Och det är verkligen huvudsaken att hon blir det. Så kul var det den kvällen iallafall.

Och lördagen blev det ännu en tripp till Linköping för min kära mamma skulle lämna tillbaka lite saker så då tog vi även en liten shoppingrunda på ikano-huset med. Och då hitta jag min första kavaj någonsin. Blev totalt kär.
Så den fick jag av min kära sambo. han är så otroligt snäll. *älskar dig bubben* (vet att du läser min blogg) 
Den är i grått mysigt matrial och vid armbågarna har den som ridaktiga lappar. Svårt att förklara. 
Ska senare lägga in en bild när jag har den på mig. Så ska ni få se den. Jag är tokigt kär i den iallafall. 
jag trodde faktiskt inte jag skulle kunna ha en kavaj men många av mina nära & kära tyckte jag såg mer vuxen ut. Och det tackar jag väl för. *skratt*  

Och igårkväll blev det en tripp till rockbageriet här i finspång för där var det en privatfest. Då min systers sambo spelade med sitt band. Jesper med vänner. Det släppte en skiva i fredags. Deras första! Den finns på cdon.com att köpa. Sök på Jesper med vänner tror jag. då kommer ni dit. *Gå in och köp* ;)
Så denna dag ska bli en lugn dag bara städa lite sen ska jag bara slappa. Det blir solsidan senare & även Pizza till det. jag & sambon ska ha en mysdag. *leeer* Ha en kanoners dag.



Såhär ser skivan ut.

Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback