2
Denna vecka har varit totalt fullspäckad.
Måndagen var det jobb som vanligt men senare bär det av till södertälje för att lämna en lastbil.
För er som kanske inte vet så har min sambo ett jobb som bärgare. Ett familjeföretag som är en mack med bilverkstad plus bärgare. Så han mekar bilar plus kör bärgare. Så ligger det till. = )
Så åkte med honom i måndags för han ville få sällskap så kom inte hem förns klockan 3.00 den natten.
och jag skulle upp vid halv sex för att det var jobb. Så sov 2 ½ timme den natten. Men det funkade att jobba.
Men var otroligt trött!

Så igår somnade jag på två röda. Var otroligt trött! Idag är det min sambos 25 års dag men den blir knappt firad idag. För han är i växjö och lämnar en lastbil denna dag. Väldigt trist men vi ska fira honom riktigt ordentligt på lördag så den dagen kommer nog allt bli bra för honom. Vi vet inte riktigt än vad som ska bjudas på.
Men har ni förslag får ni gärna skriva dem. Allt är välkomnande. = )

Just nu ser jag sveriges mästerkock. Efter det bär det ut för den sista rundan med hunden.
Sen blir det sängen för att få sin nattsömn. Det behövs för idag har det varit kaos på jobbet!
Så ha en kanon kväll.
Kommentarer
emelie

jag har bara njutit av min ledighet :) själv?


http://plimplom.blogg.se/
emelie

sv: Så sant! Mitt lov börjar då så kan tänka mig att det blir fullt upp redan nu i helgen haha =)


http://mmeeli.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback