2

Snart vid halv fem bär det av hemåt till svärmor & svärfar för att fira min sambo som blivit 25 år i veckan.
Även fira svärmor som fyllde år 7 feb. Så vi tänker slå ihop dessa två kalas. Lättast så!
Kommer bli massa mums på bordet idag. Jag & sambon plus hunden åker dit nu vid halv fem för att förbereda allt så svärmor slipper fixa allting själv. Så har min fina kavaj och jeans på mig :) kanske kan få bild på det senare.
Men nu vet ni vad jag har för mig. Och har håret uppe också, brukar nästan aldrig ha det.
men sambon bad mig ha det jag fick inte ta ner det. Jag tycker jag är otroligt ful i det. men får göra honom glad då. Så ska fixa lite nu innan vi åker. kameran m.m Ha en kanoners dag.

Kommentarer
FlizanLizan

sv: härligt ;)

jag har bowlat sj? ;P


http://flizanlizan.blogg.se/
Malin Sundin - hobbyfotograf

:RE jag kan väl inte påstå att det gick bra, det hände bara en massa saker så jag blev på dåligt humör och gick hem haha. hur var kalaset du var på?


http://malinsundin.blogg.se/




Kom ihåg mig?
Trackback