1

Jag har haft en väldigt stressig morgon.
Inatt kom jag på att jag hade glömt en sak som skulle varit inne slutet av förra veckan.
Men totalt glömt det. Så var att bara skicka iväg den lappen idag men så skulle det såklart strula.
Varför ska det alltid göra det när man har bråttom att få iväg saker och ting?

Så nu äntligen får jag pusta ut och vila och stressa ner. Dricker min goda latte som alltid!
Fick sms om att dem skickat min vita Iphone 4S nu med. Känns kanon! Så imorgon får
man äntligen hämta ut den. Att det alltid är kul att hålla på med nya teknik-saker.
Någon mer som tycker om det?

Nu ska jag ta & se vad jag ska laga till lunch idag. Ha det bra allesammans!

Kommentarer
kaffehörnan

Fotar en del, men ingen expert

Har en digitalkamera o en systemkamera

Försöker o fota mkt me system, blir ju bättre bilder

Dec skoj tar jag sälv de mesta om jag ej har i datan



Din profilbild på bloggen, full med liv i dina ögon


http://www.kaffehornan.se




Kom ihåg mig?
Trackback