0
Vilken dag det har varit idag.
Och klockan har bara rusat iväg idag tycker jag. Idag vakna jag av ett lite udda sätt.
Sambon vakna tidigt och hörde någon katt utanför eller något. Men jag går upp & så går mot dörren.
Så hör man att det är en katt som jammar nere i källaren i trappuppgången. och där var katten.
Antar att det var tidningsbudet som trodde katten bodde i vår trapphus eller om han har
smittit in samtidigt som han skulle in och lämna tidningar i huset. Så jag tog på mig morgonrocken & släppte ut katten.
För katten tillhör en äldre dam i huset bredvid. så min morgon var lite udda att vakna på.

Men annars har man varit i Norrköping med min mor & hennes föräldrar.
(mormor & morfar) de ville ha hjälp med julklappar så då är det klart man ställer upp för dem.
så det var väldigt lungt när vi kom dit men sen efter 30-40min då rasa det verkligen in folk. Det hade vaknat till liv.
Så vi var faktiskt bara i Norrköping i ca 1 timma. Var bra tid och snabba var vi. Så man shoppa lite åt sig själv.
Så har min juloutfit klar iallafall. När man kom hem så kom jag på att det blir en hel svart outfit i år.
Men får bryta det lite med smycken osv.

Just nu sitter man med världens kramp i ena benet. Gör SVIN ONT.
Hatar att ha smärta. Det gör så himla ont. Nu ska man fortsätta läsa lite bloggar.
Föresten har hunnit med & badat vår hund med. Härligt att ha det klart.
Så det kan man nu bocka bort från jullistan. *skratt*

Kommentarer




Kom ihåg mig?
Trackback